Warunki gwarancji King Tony
Narzędzia ręczne King Tony objęte są pełną gwarancją wymiany z tytułu wad materiałowych lub produkcyjnych. Gwarancja ważna jest pod warunkiem używania narzędzi zgodnie z ich przeznaczeniem, przestrzegania instrukcji i wskazówek, odpowiedniej konserwacji oraz nie dotyczy normalnego zużycia podczas eksploatacji. Gwarancja niniejsza nie jest ograniczona w czasie. Gwarancja nie obejmuje produktów przerobionych lub samodzielnie naprawionych.
Narzędzia pneumatyczne, hydrauliczne, elektronarzędzia, latarki, prostowniki, ładowarki, urządzenia pomiarowe, meble, stoły i wózki warsztatowe, podnośniki, pojemniki mające kontakt z płynami eksploatacyjnymi i pozostałe urządzenia z grupy "Urządzenia warsztatowe KT" oraz klucze dynamometryczne King Tony objęte są 12 miesięczną gwarancją liczoną od daty zakupu. Gwarancja ważna jest pod warunkiem używania narzędzi zgodnie z ich przeznaczeniem, przestrzegania instrukcji i wskazówek w niej zawartych oraz odpowiedniej konserwacji. Przy reklamacji wymagane jest przedstawienie przez ostatecznego nabywcę kserokopii dokumentu zakupu potwierdzającego okres gwarancyjny. W przypadku niespełnienia powyższego warunku naprawa będzie odpłatna. Gwarancja nie obejmuje produktów przerobionych lub samodzielnie naprawionych.
Akumulatory w latarkach oraz innych urządzeniach przez nie zasilanych objęte są 6-miesięczną gwarancją liczoną od daty zakupu. Gwarancja nie obejmuje produktów przerobionych lub samodzielnie naprawionych.
Gwarancją nie są objęte:
a) mechanizmy zapadkowe oraz kwadraty napędzające zastosowane w grzechotkach i kluczach dynamometrycznych,
b) bity, końcówki do wkrętaków i wkrętarek, końcówki (bity) osadzone w nasadkach oraz klucze typu "L" i "T" ( torx, resi torx, imbus itp.),
d) narzędzia, które noszą znamiona nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania oraz narzędzia uszkodzone mechanicznie lub uszkodzone po przez działania wysokiej temperatury lub chemikaliów,
e) redukcje udarowe: 4863P, 4873P, 6864P, 6874P, 8866P, 9868P,
f) części ulegające zużyciu w trakcie normalnej eksploatacji (np. ostrza szczypiec tnących, przecinaków, noży; wykrętaki do uszkodzonych śrub; adaptery w zestawach do zarabiania przewodów itp.)
Informujemy, iż zgodnie z deklaracją producenta firmy King Tony nasadki udarowe serii 3053 oraz 3055 ze względu na swoją specyfikę i związane z tym ograniczenia technologiczne należy używać z uwzględnieniem maksymalnych momentów obrotowych. Producent deklaruje wytrzymałość poszczególnych nasadek zgodnie z poniższą tabelą:
Informujemy, iż zgodnie z deklaracją producenta firmy King Tony nasadki udarowe serii 4015, 4055, 4065, 4075, 4053, 4063, 1740 ze względu na swoją specyfikę i związane z tym ograniczenia technologiczne należy używać z uwzględnieniem maksymalnych momentów obrotowych. Producent deklaruje wytrzymałość poszczególnych nasadek zgodnie z poniższą tabelą:
Należy zwrócić szczególną uwagę na moc używanych narzędzi udarowych i w razie konieczności zredukować ich siłę zgodnie z powyższą tabelą. Narzędzie nie noszące śladów wad materiałowych lub produkcyjnych z tytułu których objęte są gwarancją nieograniczoną w czasie, a wykazujące uszkodzenia wynikłe z przeciążenia nie podlegają wymianie lub naprawie z tytułu ww. gwarancji (użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem, nieprzestrzeganie wskazań producenta).
Urządzenia warsztatowe w tym pneumatyczne i hydrauliczne, latarki oraz narzędzia z grupy "UW" (numery katalogowe zaczynające się od „HC” i „HJ”) objęte są 12 miesięczną gwarancją liczoną od daty zakupu. Przy reklamacji wymagane jest przedstawienie przez ostatecznego nabywcę kserokopii dokumentu zakupu potwierdzającego okres gwarancyjny. W przypadku niespełnienia powyższego warunku naprawa będzie odpłatna. Ładowarki i akumulatory zasilające urządzenia z grupy „UW” objęte są 6-miesięczna gwarancją. Gwarancja ważna jest pod warunkiem używania narzędzi zgodnie z ich przeznaczeniem, przestrzegania instrukcji i wskazówek, odpowiedniej konserwacji oraz nie dotyczy normalnego zużycia podczas eksploatacji. Gwarancja nie obejmuje produktów przerobionych lub samodzielnie naprawionych.
Kupujący będący konsumentem może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi, na zasadach szczegółowo określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks cywilny. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca rękojmia jest wyłączona.
Informujemy, że współpracujemy z firmą spedycyjną Fedex.
W związku z powyższym przesyłki wysyłane na nasz koszt prosimy nadawać tylko tą spedycją.
Nasz nr klienta: 1131731
Paczki przesyłane inną firmą na nasz koszt nie będą przez nas odbierane.
DRUK ZGŁOSZENIA REKLMACJI - POBIERZ
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
W ramach deklarowanej gwarancji zapewniamy pełen serwis gwarancyjny naszych produktów. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie i w zależności od okoliczności reklamowany produkt może zostać naprawiony lub wymieniony na nowy. W przypadku usterek wynikających ze zużycia elementów eksploatacyjnych niepodlegających gwarancji zapewniamy w miarę możliwości odpłatną naprawę przywracającą pełną sprawność narzędzi.
Zapewniamy również odpłatny serwis pogwarancyjny produktów marki King Tony. W szczególności zwracamy uwagę na serwis naszych narzędzi pneumatycznych i kluczy dynamometrycznych, które wymagają okresowego serwisowania w celu zachowania odpowiednich parametrów i wydłużenia ich żywotności.
W przypadku chęci skorzystania z usług serwisu pogwarancyjnego prosimy o kontakt z działem serwisu pod nr telefonu 798 469 553 lub mailowo serwis@kingtony.com.pl (preferowany kontakt telefoniczny - umożliwi nam to szybkie załatwienie sprawy). W przypadku wysyłki narzędzia do naszego serwisu prosimy załączyć krótki opis usterki oraz dane kontaktowe,
Zapewniamy pełne wsparcie techniczne i zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem:
telefon: 798 469 553
e-mail: serwis@kingtony.com.pl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ProCraft elektronarzędzia
WARUNKI GWARANCJI
obejmujące narzędzia oraz urządzenia elektryczne sieciowe, akumulatorowe oraz spalinowe marki PROCRAFT
I. Zakres gwarancji:
1. Narzędzia oraz urządzenia elektryczne sieciowe, akumulatorowe oraz spalinowe marki PROCRAFT (dalej Towary), wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez VEGA TOOLS POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 35-105 Rzeszów, ul. Przemysłowa 23, lok. 306, KRS: 0001067953, NIP: 8133906117, REGON: 526878215, BDO: 000623138 (dalej Gwarant), są objęte pisemną gwarancją co do jakości sprzedawanego produktu zgodnie z poniższymi warunkami.
2. Warunkiem uznania gwarancji jest użytkowanie zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem Towaru, w szczególności w zakresie prawidłowej konserwacji, eksploatacji i przechowywania.
3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów odnoszących się do niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową.
4. Gwarancja obejmuje wyłącznie Towary zakupione i używane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
II. Okres gwarancji:
1. Wszystkie Towary, w tym akumulatory oraz ładowarki są objęte 36 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Okres gwarancji rozpoczyna się w chwili zakupu Towaru przez pierwszego Użytkownika.
2. Zarówno Towary nabyte do zastosowań konsumenckich (do użytku domowego), jak i zawodowych lub porównywalnych z zawodowymi (działalność gospodarcza) są objęte 36 miesięcznym okresem gwarancyjnym.
III. Zakres ochrony:
1. W okresie gwarancyjnym bezpłatnie usuwane są wyłącznie uszkodzenia spowodowane ukrytymi wadami produkcyjnymi i wadami materiałowymi.
2. Uzasadnione zgłoszenie gwarancyjne zobowiązuje Gwaranta do pokrycia kosztów transportu Towaru do serwisu oraz zwrotu do Zgłaszającego reklamację, wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej wyznaczonej przez Gwaranta.
3. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 14 dni od daty przyjęcia Towaru w Serwisie Gwarancyjnym.
4. Termin usunięcia wady może być wydłużony o czas niezbędny do pozyskania części zamiennych niezbędnych do wykonania naprawy lub gdy Towar wymaga dodatkowej ekspertyzy.
5. Gwarancja obejmuje wyłącznie uprawnienie do żądania naprawy Towaru lub do wymiany uszkodzonych części. W szczególnych okolicznościach Gwarant może podjąć decyzję o wydaniu nowego Towaru zamiast naprawy lub też dokonać zwrotu zapłaconej kwoty, gdy żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe albo będzie wymagać nadmiernych kosztów.
IV. Wyłączenia:
1. Gwarancja nie obejmuje:
a) akcesoriów oraz narzędzi roboczych dołączonych do Towaru,
b) naturalnego zużycia Towaru lub podzespołów, takich jak szczotki, łożyska, uszczelki, elementy napędu, filtry, złącza, zawory, smary, bezpieczniki, akumulatory, opony itp.,
c) wad powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi, niewłaściwej eksploatacji, przeciążenia czy też użycia niezgodnego z przeznaczeniem, a także zaniedbań w zakresie konserwacji i utrzymania,
d) dalszej eksploatacji po wystąpieniu pierwszych, widocznych objawów niewłaściwej pracy Towaru, np. nadmierny wzrost temperatury, nadmierne iskrzenie, nierównomierna praca silnika itp.
2. Gwarancji nie podlegają Towary, które były demontowane lub naprawiane poza Serwisem Gwarancyjnym.
V. Zgłoszenie gwarancyjne:
1. Naprawy gwarancyjne może wykonywać wyłącznie Serwis Gwarancyjny:
VEGA TOOLS POLSKA Sp. z o.o.
Serwis PROCRAFT
ul. Przemysłowa 14
35-105 Rzeszów
2. Naprawa w okresie gwarancyjnym w innym serwisie będzie skutkowała utratą gwarancji.
3. Reklamowany Towar należy dostarczyć do Serwisu Gwarancyjnego czysty, kompletny, dobrze zabezpieczony na czas transportu. Czyszczenie Towaru jest usługą dodatkowo płatną, wycenianą indywidualnie.
4.Wraz z reklamowanym Towarem Użytkownik jest zobowiązany dostarczyć do Serwisu Gwarancyjnego lub miejsca zakupu:
a) Towar z nienaruszonymi plombami, wyposażony w tabliczkę znamionową z czytelnym numerem seryjnym, wraz z fabrycznym wyposażeniem,
b) wyłącznie kopię dokumentu potwierdzającego zakup (paragon lub faktura). Serwis Gwarancyjny nie zwraca dokumentów zakupu dołączonych do zgłoszenia reklamacyjnego,
c) pismo z opisem usterki.
5. Brak spełnienia punktów 3 oraz 4 rozdziału V niniejszych Warunków gwarancji będzie skutkowało odrzuceniem zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu gwarancji.
VI. Dodatkowe postanowienia:
1. Gwarancja na sprzedany Towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z tytułu rękojmi lub niezgodności towaru z umową.
2. Informacja o ochronie danych osobowych (Polityka prywatności) znajduje się na stronie www.procraft.pl w rubryce „O nas” w zakładce „Polityka prywatności”.